عشق چرا نامرده؟
عشق چرا نامرده؟
م.م.تنها.بی کس.خسته


دختری بنام فرشته...

خیلی نامرد بود.بدون دلیل ترکم کرد.عاشقش بودم ولی..عشق نامرده...نامرد. خنده تلخ أدمها همهشه از دلخوشی نیست. گاهی شکستن دلی کمتر از أدم کشی نیست. گاهی دل اون قدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره. یه حرف خیلی ساده هم گاهی چقدر غم میاره...

خدایامردم ازتنهایی...

نظرات شما عزیزان:

rahaa
ساعت16:53---26 شهريور 1391
armin doset daram mifahmi
پاسخ:گفتم که بهم اس بده.


rahaa
ساعت16:48---25 شهريور 1391
armin daram divone misham kheyli namardi
پاسخ:بهم اس بده.


...........
ساعت9:15---16 شهريور 1391
منو از خودت روندی تازه شکست خورده بودم گفتی باهاتم گفتی تا آخرش هستم ولی بهانه های الکی آوردی میدونستم که همتون نامردین
پاسخ:من یا خودت؟


...........
ساعت20:10---14 شهريور 1391
سلام امیدوارم هیچ وقت مثل من از خودت ضربه نخوری تو خودت ضربه زدی بهم خدا ازت نگذره
پاسخ:سلام.ببخشید شما؟
پاسخ:لطفا جواب بدین اگر اومدین.


خاطره
ساعت12:27---17 تير 1391
سلام

چرا مطلب نمیذاری؟؟؟؟پاسخ:سلام.حوبی؟مثلا چه مطلبی؟شما بگید من بذارم؟


asal
ساعت23:47---7 تير 1391
slm.khobin?

انیس
ساعت20:54---5 تير 1391
شلااااااااام

انیس
ساعت17:34---4 تير 1391
سلام محمدجان یه یادی هم از غریبه ها بکن
پاسخ:سلام.من که دیشب این همه پی إم دادم شما ج ندادی.


انیس
ساعت22:16---3 تير 1391
نمیای منتظرم؟
پاسخ:اومدم برات ‏PM‏ هم گذاشتم.


انیس
ساعت10:01---2 تير 1391
سلام خوشحالم کردی که به وبلاگم اومدی باز هم بیا یه سئوال از شما دارم
پاسخ:سلام.خواهش میکنم.خداروشکر که باعث خوشحالی شدم.بفرمایید در خدمتم.


asal
ساعت10:06---28 خرداد 1391
kash ke bedoni bodanet ya ta abad nadidanet hargez baho0ne nemishe baraye az yad bordanet.

ساناز
ساعت11:47---20 خرداد 1391
اقا محمد وبلاگ قشنگی داریلطف داری ساناز جان.چشات قشنگ میبینه.باز سر بزن.

ساناز
ساعت11:45---20 خرداد 1391
سلااااااااااام....سلام عزیز دلم.خوش اومدی

ساناز
ساعت11:43---20 خرداد 1391
سلااااااااااام....

عسل
ساعت14:17---18 خرداد 1391
سسسلامsalam asal jon khobi?merC MEHRABON

asal
ساعت14:14---18 خرداد 1391
slm slm slm.khobid?oumadam agha armin.www.dustiyeghashang.loxblog.com

asal
ساعت14:12---18 خرداد 1391
slm slm slm.khobid?oumadam agha armin.www.dustiyeghashang.loxblog.com

asal
ساعت14:12---18 خرداد 1391
slm slm slm.khobid?oumadam agha armin.www.dustiyeghashang.loxblog.com

عرفان
ساعت18:36---14 خرداد 1391
گفت عشق چیست؟ گفتم : آتشی است. گفت : مگر آن را دیده ای؟ گفتم نه در آن سوخته ام.

عشق از آتیشه. آتیشم وجودش نامردیه و سوزوندن کم پیش میاد گرمت کنه.
پاسخ:مرسی عرفان جان از نظرت.بازم سر بزن نظر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید.

نازترین عکسهای ایرانی

 

دل شکسته ها.
دل شکسته ها.

 

آرمین

 

تير 1391
خرداد 1391

 

من .............
بد و خوب ....
آهنگ...
به علت مردن ......وب تعطیل شد..
عشق...
دختری بنام فرشته...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق چرا نامرده؟ و آدرس md.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژیگولوهای سقز
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 12325
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



 

اخرین اخباربارساورئال وباشاگاه های ایران وجهان بیوگرافی بازیکنان وSMSورزشی هر چی بخای اینجا هست

-->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->